با هدف ثبت‌نام مشتریان واقعی؛

عرضه‌های جدید ایران‌خودرو مشروط شد‌

گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام خودرو شد.
کد خبر : ۱۴۵۷۹۰

به گزارش ایبِنا، از این پس تنها افرادی می‌توانند در فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

 

این موضوع برای شرکت سایپا اجرایی شده بود به طوری که در هفته گذشته ۷۰ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا پیش‌فروش شد که فقط هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آن استقبال کردند.

 

با توجه به اینکه شرط یاد شده در این عرضه رعایت شد و مشتریان ملزم به واریز پول برای ثبت‌نام شدند، شرایط مشابه لاتاری ۱۱ میلیون نفری ایران‌خودرو شاهد نبودیم و فقط مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

 

در عرضه جدید روز سه‌شنبه هفته جاری گروه سایپا و همچنین عرضه هفته آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

 

در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو که از ۱۷ تا ۲۵ دی‌ماه برگزار شد، بیش از ۱۱ میلیون نفر برای خرید ۲۰ هزار دستگاه خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده ثبت‌نام کردند که برخی مسوولان عنوان «لاتاری ملی» را به آن دادند.

ارسال‌ نظر
کاوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
۰
عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
۰
شما کاری می کنین که بازم همین دلال‌ها استفاده می کنن چون طحر مادران یا ماشینهای فرسوده کسی پول نداره کسی که بیفته باید چیزی شو بفروشه که جور کنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
۰
اگر این کار عملی بشود خیلی خوب میشود حق به حق دار میرسدمن آدمی را میشناسم که برای همه طایفه‌اش را ثبت نام میکند اگه برنده شدید پولش را من واریز میکنم وبرای فرد برنده یه چیزی از این پول میدم مثلاً اگر این کار عملی بشود نمی تواند پولی برای همه طایفه اش بریزد اونی که ماشین نیاز دارد پول واریز میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
۰
خوب بلدین اونایی که وضعشون خوبن صاحب ماشین میشن بقیه برن کنار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
۰
این یک رویه غلطه ،شاید خیلی ها پس از برنده شدن اقدام به تهیه پول خودرو از طریق فروش طلا ،یا زمین ویا دیگر داراییهاو خودرو ی که در اختیار دارند اقدام کنند ،چرا برا مردم تعیین تکلیف می کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
۰
اتفاقاً مشتری های غیر حقیقی که دلال هستند نام نویسی کردند.چون نیازمند اصلی بعد از ثبت نام سعی میکنه با فروش طلا و...برای خرید اقدام کنه.
علی جی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
۰
به نظر منم حق به حقدار میرسه و کسی که واقعا حقشه و نیاز داره و پولش فراهم ماشین میتونه بگیره و بقعیه سیاهی لشکر ها بیخودی جای بقیه رو نمیگیرن
نمیشه الان قبل از ثبت نام پول واریزشودتادرزمان برنده شدن سوارماشین تحویل داده شود
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
۰
نمیشه که زود تر الان پول رو واریز کنم تا در زمان برنده شدن ماشین زود تر تحویل داده شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
۰
باسلام به نظرمن این کارخیلی عالیه من حدودیک ماه ونیم پیش ماشینم روفروختم صدوهشتادوشش میلیون هنوزبرنده نشدم بااون پولم الان میتونم یک پرایدمدل ۹۴ بخرم خداکنه همین جورپیش بره حق به حق داربرسه والسلام .
فیلم و پخش زنده
بیشتر