مناطق برای اجاره ویلا‌های ۴ خوابه در عجمان با کمتر از ۷۵ هزار درهم سالیانه

مناطق برای اجاره ویلا‌های ۴ خوابه در عجمان با کمتر از ۷۵ هزار درهم سالیانه
عجمان مناطق زیادی را در بر می‌گیرد که املاک و مستغلات را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.
کد خبر : ۱۴۵۸۶۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از الامارات الیوم، گزارش اخیر سایت Bayut.com به بررسی بهترین مناطق برای اجاره ویلا‌های چهار خوابه در عجمان با کمتر از ۷۵ هزار درهم سالانه، علاوه بر مزایا و میانگین اجاره ویلا در هر منطقه پرداخته است. در این گزارش آمده است که عجمان مناطق زیادی را در بر می‌گیرد که املاک و مستغلات را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در عجمان زندگی کنند و در دبی کار کنند.


عجمان مرکز جذابیت و علاقه افراد و خانواده‌هایی است که به دنبال املاک و مستغلات متمایز هستند، زیرا امارت دارای عناصری است، به ویژه زیرساخت‌های پیشرفته، علاوه بر امکانات اولیه و خدماتی که ساکنان از آن بهره می‌برند و همچنین مکان‌های تفریحی که می‌توانند بازدید شود یا فعالیت‌هایی که مناسب همه گروه‌های سنی باشد.



«المویهات»

منطقه المویهات با نرخ جستجوی ۳۶.۸۱ درصد در صدر لیست بهترین مناطق برای اجاره ویلا‌های چهار خوابه در عجمان با قیمت کمتر از ۷۵ هزار درهم قرار گرفت.


این منطقه به دلیل موقعیت ممتاز خود در نزدیکی مرز‌های شارجه شناخته شده است و با ماشین از طریق جاده شیخ محمد بن زاید چند دقیقه فاصله دارد.


علاوه بر در دسترس بودن تعداد زیادی رستوران و کافه در این منطقه و همچنین سوپرمارکت‌ها و بازار‌های مختلف. میانگین اجاره بهای یک ویلای چهار خوابه در المویهات سالانه حدود ۶۵ هزار درهم است.



"الروضه"

این گزارش خاطرنشان کرد که منطقه «الروضه» به دلیل وجود آپارتمان‌ها و ویلا‌ها با قیمت‌های رقابتی، یکی از بهترین مناطق مسکونی برای خانواده‌ها در عجمان است.


علاوه بر مناطق وسیع و مجاورت آن با خدمات و امکانات بسیاری مانند رستوران‌ها و بازار‌ها و همچنین مجموعه‌ای از مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی، علاوه بر این که معروف‌ترین مراکز خرید عجمان در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ال. راودا در عجمان، علاوه بر موقعیت استراتژیک نزدیک به امارت شارجه، به این معنی است که منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی شهر است. متوسط اجاره ویلا‌های چهار خوابه در الروضه عجمان سالانه حدود ۶۴ هزار درهم است و با نرخ ۲۶.۹۸ درصد در رتبه دوم لیست Bayut.com قرار دارد.



«الیاسمین»

و منطقه الیاسمین در بین بهترین مناطق برای اجاره ویلا‌های چهار خوابه در عجمان با نرخ ۲۰.۵۹ درصد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، زیرا از موقعیت حیاتی نزدیک به خیابان شیخ محمد بن زاید و خیابان شیخ مکتوم بن راشد برخوردار است که دسترسی به آن را فراهم می‌کند.


از سوی دیگر، این منطقه به دلیل فضای آرام، علاوه بر امکانات مدرن و گسترش خدمات مختلف در سراسر و مجاورت آن از جمله مدارس، مراکز طبیعت، سوپرمارکت‌ها و بسیاری موارد دیگر، برای خانواده‌ها مناسب است.


متوسط اجاره ویلا‌های چهار خوابه در آل یاسمین سالانه حدود ۷۳ هزار درهم است.



"الزاهیه"

منطقه الزاهیه با نرخ جستجوی ۱۵.۶۲ درصد در میان بهترین مکان‌ها در عجمان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است، زیرا یکی از قدیمی‌ترین مناطق مسکونی در عجمان است و الزاهیه از طریق خیابان شیخ محمد بن زاید به سرزمین اصلی متصل است.


همچنین شامل کلیه امکانات لازم مانند مدارس، بیمارستان ها، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌باشد. املاک مسکونی به ویژه ویلا‌ها در بین ساکنینی که به دنبال مسکن مجلل و مقرون به صرفه در شهر هستند از محبوبیت بالایی برخوردار است، زیرا میانگین اجاره ویلا‌های چهار خوابه در الزهیه عجمان سالانه حدود ۷۲ هزار درهم است.

نویسنده: اصغر علي کرمي
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر