خبر خوش برای متقاضیان خرید خودرو/ حداقل ۹۰ میلیون تومان نقدینگی داشته باشید

ایران خودرو طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می‌کند.
کد خبر : ۱۴۶۱۵۶

به گزارش ایبِنا؛ در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می‌شود.

 

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود. 

 

البته به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

 

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودرو‌های فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

 

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
۰
سلام حالا کسی دیگه به جز این بانکها پول در حسابش باشه تکلیف چی هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
۰
چه خبر خوشی واقعا من میخام به اسمم درومد برم طلا بفروشم قبلش از کجا بیارم یا طلا بفروشم بع اسمم در نیاد ضرر کنم یزره فکر کنید بعد تصمیم بگیرید
فیلم و پخش زنده
بیشتر