شروع عرضه جدید خودرو در بورس کالا از فردا

عرضه خودرو در بورس کالا دوباره از سر گرفته شد و بر این اساس از فردا، دوشنبه پنج خودروی متنوع در این بازار عرضه می‌شوند.
کد خبر : ۱۴۶۶۸۹

به گزارش ایبِنا، درحالی که دستورالعمل‌های شورای رقابت درمورد خودرو ابهاماتی درمورد ادامه عرضه خودرو در بورس کالا ایجاد کرده بود، در نهایت شورای عالی بورس در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد روی این ابهامات خط کشید و فرایند عرضه خودرو دوباره آغاز شد.

 

بر این اساس، در عرضه‌های فردا که کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو روی تابلو می‌روند، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ امروز است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

 

بر این اساس زمان تحویل کامیون کشنده امپاور۲۳ اردیبهشت سال آینده، زمان تحویل کامیونت فورس ۲۳ اردیبهشت سال آینده و ۱۵ خرداد سال آینده است.

 
شرایط عرضه فیدلیتی و ریسپکت و کارا

 

اما در عرضه‌های روز ۲۵ بهمن‌ماه که فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره و ریسپکت روی تابلو می‌روند، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت. تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۲۵ اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

 

چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۵۰۰ دستگاه وانت کارا تک‌کابین و ۵۰۰ دستگاه وانت کارا دوکابین با ۵۰درصد پیش‌پرداخت در بورس کالا عرضه می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

 
شرایط خرید
 

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده‌اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر