ویژگی‌های جدید موتور جستجوی بینگ با فناوری هوش مصنوعی

ویژگی‌های جدید موتور جستجوی بینگ با فناوری هوش مصنوعی
مایکروسافت با افزودن هوش مصنوعی به موتور بینگ مسابقه‌ای فنی راه‌ انداخته‌ است.
کد خبر : ۱۴۶۹۵۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، مایکروسافت "با سرعت بسیار بالایی" برای ادغام فناوری در محصولات خود کار می‌کند. صنعت فناوری اخیرا با ده‌ها هزار اخراج، صد‌ها میلیارد ضرر در وال استریت، و رسوایی‌های مطرح در شرکت‌های ارز‌های دیجیتال که اعتماد بازار را متزلزل کرده، چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است.


اما به تازگی، مدیران و مهندسان و همچنین یک آزمایشگاه تحقیقاتی کوچک به نام "OpenEye" در مرکز کنفرانس در دفتر مرکزی مایکروسافت، از یک به روز رسانی بزرگ جدید رونمایی کردند که شامل موتور جستجوی بینگ و مرورگر اج می‌باشد.

"مایکروسافت" در وبلاگ خود در اینترنت اشاره کرد که مهمترین چیزی که موتور جستجو و مرورگر آن به دست آورده است تکنیک‌های هوش مصنوعی است که به کاربران ویژگی‌های جدیدی می‌دهد و جستجو و ارتباط آن‌ها از طریق اینترنت را تسهیل می‌کند و بسیاری در این زمینه معتقدند می‌تواند نقشی تعیین کننده در آینده این فناوری داشته باشد.


بینگ اکنون به کاربران پاسخ‌های دقیق تری به سوالاتی که می‌پرسند می‌دهد، اطلاعات دقیق و واضحی در مورد چیز‌هایی که به دنبال آن هستند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و اگر می‌خواهند اطلاعاتی در مورد یک مقصد گردشگری خاص بدانند، آن‌ها را به سایت‌ها یا لینک‌های مورد نیاز هدایت می‌کند. در مورد مرورگر «Microsoft Edge»، این مرورگر با آخرین به‌روزرسانی دارای ویژگی‌های بسیاری است و خدمات و ویژگی‌های جدید چت که به کاربر کمک می‌کند داده‌ها و اطلاعات مورد علاقه‌اش را هماهنگ و مقایسه کند، در دسترس است.

گفتنی است که هوش مصنوعی دو ماه پیش برای میلیون‌ها نفر به جادو تبدیل شد، زمانی که آزمایشگاه OpenEye یک ربات چت به نام ChatGPT را منتشر کرد که می‌توانست به سؤالات پاسخ دهد، شعر بنویسد و تقریباً در مورد هر موضوعی صحبت کند.

به گفته مدیر اجرایی مایکروسافت، این کمپانی با سرعت سرسام آوری برای ادغام فناوری در محصولات خود کار می‌کند؛ و جهان خواهد دید که چگونه چیزهایی می‌تواند به "عادات روزمره" مردم تبدیل شود که امروزه جادو تصور می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر