02 اسفند 1401 - 16:35

سامانه «شاپرک من» رونمایی شد

پذیرندگان و دارندگان پایانه‌های فروشگاهی با پیوستن به «شاپرک من» از امکانات و دسترسی‌های مختلفی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر : ۱۴۷۰۸۲

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت شاپرک در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با هدف توسعه ارتباط با پذیرندگان، ارائه اطلاعات پذیرندگان، آموزش و فرهنگ‌سازی سامانه «شایرک من» را راه‌اندازی کرد.

 

پذیرندگان و دارندگان پایانه‌های فروشگاهی با پیوستن به این سامانه از امکانات و دسترسی‌های مختلفی بهره‌مند خواهند شد.

 

«مشاهده تراکنش‌های انجام شده بر روی پایانه‌ها»، «دریافت گزارش‌های آماری تعدادی و مبلغی تراکنش‌ها»، «مشاهده اطلاعات فروشگاه‌ها و پایانه‌های تحت مدیریت»، «مشاهده عملکرد تراکنشی دوره‌ای فروشگاه‌ها و پایانه‌های تحت مدیریت» و «رؤیت شباهای ثبت شده به نام پذیرنده در شبکه پرداخت» از جمله امکانات این سامانه است.

 

شاپرک من؛ سامانه‌ای است که با ارائه اطلاعات دقیق به صاحبان مشاغل این امکان را به آنها می‌دهد که صورتحساب و عملکرد مالی خود را بر روی تمامی پایانه‌های فروشگاهی به تفکیک فروشگاه و پایانه و همچنین در بازه‌های زمانی تعیین شده و مورد نظر مشاهده کنند.

 

همچنین «امکان مشاهده تراکنش‌ها به صورت تجمیعی شرکت‌های پرداخت مختلف»، «دریافت سرجمع مبلغ و تعدادی تراکنش‌ها به تفکیک نوع آنها»، «امکان مشاهده مجموع تراکنش‌های انجام شده و موفق بر اساس بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه»، «دریافت آمارهای تحلیلی به ازای هر فرد پذیرنده به تفکیک ماه‌های مختلف»، و «صرفه‌جویی در وقت و توجه به محیط زیست و ثبت و پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادها» از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی این سامانه است.

 

در آینده نیز قرار است امکاناتی از جمله «ایجاد دسترسی پذیرندگان حقوقی»، «ایجاد دسترسی شرکای پذیرندگان» و «اطلاع رسانی تغییرات در پروفایل پذیرنده» به این سامانه افزوده شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر