04 اسفند 1401 - 11:00
مدیرعامل شرکت شاپرک در گفتگو با ایبِنا مطرح کرد؛

شاپرک من، اپلیکشینی برای برقراری ارتباط بین مردم و بانک مرکزی

شاپرک من، اپلیکشینی برای برقراری ارتباط بین مردم و بانک مرکزی
مدیرعامل شرکت شاپرک گفت: شاپرک در ارزش آفرینی دیجیتال نقش به سزایی دارد.
کد خبر : ۱۴۷۱۱۹

کاظم دهقان، مدیرعامل شرکت شاپرک، در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به این که شاپرک در ارزش آفرینی دیجیتال نقش به سزایی دارد، گفت: تحولات در صنعت پرداخت نقش شاپرک را در ارزش آفرینی دیجیتال بیشتر کرده است.


دهقان گفت: در این سفر دیجیتالی اگر امکاناتی را فراهم کنیم تا مردم بتواند شبکه پرداخت خودشان را از طریق شرکت‌های پروایدر (شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت) به صورت غیر حضوری و با کمترین هزینه و بدون دردسر انجام دهند و اگر سرویس‌های شخصی سازی شده را به مردم بدهیم، نقش شرکت شاپرک را به خوبی اجرا کرده ایم.


مدیرعامل شرکت شاپرک تصریح کرد: «شاپرک من» محصول جدید شرکت شاپرک است که ارتباط بی‌واسطه را بین شرکت‌ها و بین مردم با بانک مرکزی و پذیرندگان فراهم می‌کند.


وی افزود: شاپرک من، اپلیکیشنی است که کمک می‌کند پذیرندگان سرویس‌های خودشان را به صورت خیلی متمرکز از همه بانک‌ها و از همه psp‌ها دریافت کنند. با دریافت این گزارش‌ها یک کانال مستقیم ارتباطی را بین پذیرندگان و دارندگان کارت با شرکت شاپرک و بانک مرکزی برقرار می‌کنیم.


دهقان عنوان کرد: با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به دریافت انتقادات و پیش نهاد‌ها و همچنین سرویس‌هایی که مبتنی بر تراکنش‌ها و شبکه پرداخت است، اقدام کرد.


مدیرعامل شرکت شاپرک بیان داشت: اخیرا اپلیکیشن شاپرک من به روز رسانی شده است و از ماه‌های آینده امکانات عملیاتی‌سازی برای عموم مردم و کل پذیرندگان فراهم خواهد شد.


دهقان در پایان تاکید کرد: اپلیکشین شاپرک من بر روی موبایل نصب می‌شود و به مردم کمک می‌کند ارتباط مستقیمی را با شاپرک داشته باشند.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر