10 اسفند 1401 - 21:44

پرداخت ۱۵۸ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و جعاله در بانک کارگشایی

پرداخت وام قرض‌الحسنه و جعاله به مردم در بانک کارگشایی در ۱۰ ماه امسال از مرز ۱۵۸ هزار فقره عبور کرد.
کد خبر : ۱۴۷۴۶۲

به گزارش ایبِنا، بانک کارگشایی یکی از واحد‌های تابعه بانک ملی ایران است که به منظور گره گشایی از مشکلات و رفع نیاز‌های فوری و احتیاجات ضروری افراد محروم و نیازمند جامعه از ابتدای فروردین ماه امسال تا پایان دی ماه در مجموع تعداد ۱۵۸ هزار و ۳۴۰ فقره وام قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۱۶ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۶۶ هزار و ۱۷۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال و تعداد ۹۲ هزار و ۱۶۳ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت به طور متوسط روزانه به ۵۸۴ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی می‌کوشد در مواقع ضروری در حداقل زمان به ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض‌الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد‌های بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و… به مشتریان ارجمند خود است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر