17 اسفند 1401 - 14:04

مراقب سیگنال فرار دلالان باشید!

باوجود ادامه روند نزولی دلار در روز‌های آتی، شاهد آن هستیم که دلالان ارزی درحال ایجاد جو منفی در کانال‌های تلگرامی خود هستند.
کد خبر : ۱۴۷۷۴۸

به گزارش ایبِنا، باوجود این که تمامی شاخص‌ها و نظرات کارشناسی از ادامه روند نزولی دلار در روز‌های آتی خبر می‌دهد، اما شاهد آن هستیم که دلالان ارزی برای خروج از ضرر بیشتر درحال ایجاد جو منفی در کانال‌های تلگرامی خود هستند.

دیروز درحالی برخی کانال‌های تلگرامی اقدام به قیمت سازی و افزایش صوری قیمت دلار کردند که روند نزولی قیمت‌ها در صرافی‌ها و مرکز مبادله ارز و طلای ایران ادامه یافت و قیمت دلار در این مرکز به محدوده ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان و در صرافی ملی به کف کانال ۴۷ هزارتومان رسید.

اما باپایان معاملات و با توجه به شروع تعطیلات نیمه شعبان، برخی سودجویان شرایط را برای قیمت سازی، فروش دلار‌ها در قیمت‌های بالا و فرار از بازار، مناسب دیدند.

بررسی نمودار تکنیکال دلار هم نشان می‌دهد این ارز همچنان روند اصلاحی خود را به پایان نرسانده است و ریزش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.

پیش‌تر نیز کارشناسان درخصوص ترکیدن حباب دلار و البته شروع فعالیت‌های دلالانی که طی چند روز اخیر با زیان هنگفتی مواجه شده‌اند هشدار داده بودند.

 

مراقب سیگنال فرار دلالان باشید!

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها