23 اسفند 1401 - 10:52
ایبِنا بررسی کرد:

این خودرو با رقابت اندک به فروش رسید

کامیونت JAC در بورس کالا با رقابت بسیار اندک مورد معامله قرار گرفت.
کد خبر : ۱۴۷۹۸۰

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز سه شنبه ۲۳ اسفند در تالار خودرو بورس کالا ۹۰ دستگاه کامیونت جک عرضه شد؛ که در زیر معاملات آن‌ها را مشاهده می‌کنید.


کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری با ۹ درصد رقابت معامله شد


۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با قیمت پایه یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۴۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان فروخته شد.


کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری با ۱۱ درصد رقابت معامله شد


۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با قیمت پایه یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۱۱.۰۱ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته شد.


کامیونت JAC کابین خوابدار ۸.۵ تن بدون کاربری با ۴ درصد رقابت معامله شد


۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۸.۵ تن بدون کاربری متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با قیمت پایه یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۴.۲۱ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان فروخته شد.

 

این خودرو با رقابت اندک به فروش رسید

 


لازم به ذکر است که مدل خودرو‌ها ۱۴۰۲ است.


هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است. کلیه هزینه‌های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر