25 اسفند 1401 - 22:22

عیدی ویژه وزیر ارتباطات به مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاربران پیام‌رسان‌های داخلی به مناسبت سال جدید عیدی داد.
کد خبر : ۱۴۸۱۱۴

به گزارش ایبِنا، محمد احسان خرامید؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام‌رسان داخلی اعلام کرد: به عنوان عیدی به مردم، ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و برخی از سکو‌های ارتباط تصویری داخلی در ایام نوروز به مدت دو هفته رایگان است و هزینه آن توسط وزارت ارتباطات به اپراتور‌ها پرداخت می‌شود.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
۰
بدرد خودش میخورد
ناشناس
United States of America
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۶
۰
عیدی وزیر پیشکش او .از خیر اینها امیدی نیست و فقط سرشان از سر ملت دور باشد الان چندین ماه است با این اینترنت مردم را فلج کرده اند بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در تهیه پایان نامه های خود باید مقالات متعدد موضوع مربوطه را جستجو کنند.
دیوسالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
۰
جناب وزیر خیلی هم خوب،ولی بهتر نیست به جای اینکارها جلوی دزدی که اپراتورهای ایرانسل همراه اول و رایتل تو روز روشن انجام میدن! رو بگیرن یا در قالب گرون فروشی یا در قالب قطع وصل اینترنت یا آنتن ندادن گوشی الخصوص دانلود فیلم از اینترنت همراه که 400میگ دانلود میکنی بعد فقط سه یا چهار میگ مونده که دانلود کامل بشه اپراتورهای محترم از دسترس خارج میشن تا زمان بسته اینترنت تموم بشه و مجبور بشی از نو بسته اینترنت بخری به نظر شما این اگه دزدی نیست پس اسمش چیه ؟
فیلم و پخش زنده
بیشتر