28 اسفند 1401 - 21:31

عرضه نخستین خودرو‌های وارداتی در سامانه وزارت صمت

سخنگوی وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
کد خبر : ۱۴۸۲۶۶

به گزارش ایبِنا، امید قالیباف افزود: سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی به آدرس saleauto.ir اکنون باز شده و متقاضیان خرید خودرو که شرایط لازم برای ثبت‌نام خرید خودرو‌های وارداتی را اخذ کرده‌اند می‌توانند با ورود به سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.


وی با بیان اینکه در این دوره دو مدل چانگان، چانگان CS ۳۵ Plus تیپ ۲ و تیپ ۳ عرضه می‌شود، افزود: در فرآیند تخصیص خودرو متقاضیان می‌توانند دو اولویت را انتخاب کنند.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه افراد از امروز به مدت ۱۰ روز می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند، گفت: متقاضیان با ورود به سایت می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند و افرادی که نمی‌توانند وارد سایت شوند، گزینه فراموشی رمز را بزنند تا رمز عبور برای آن‌ها ارسال شود.

قالیباف گفت: زمان ثبت درخواست تاثیری در اولویت تخصیص خودرو ندارد.

به گفته قالیباف از میان ۱۲۰ هزار ثبت‌نام کننده برای خرید خودرو‌های وارداتی ۳۴ هزار نفر شرایط لازم را برای خرید خودروی وارداتی اخذ کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در این دوره ۱۱۰۸ خودرو چانگان به متقاضیان عرضه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت بیان داشت: در این دوره ۲۴۰ دستگاه چانگان تیپ ۲ با زمان تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود که قیمت علی‌الحساب درب خروج کارخانه این نوع خودرو ۸۵۰ میلیون تومان است.

قالیباف بیان داشت: همچنین در این دوره ۸۶۸ دستگاه چانگان تیپ ۳ با زمان تحویل حداکثر سه ماه عرضه می‌شود که قیمت علی الحساب درب خروج گمرک این خودرو ۹۰۰ میلیون تومان است.


وی گفت: دومین محوله از خودرو‌های وارداتی نیز به تعداد هزار دستگاه در حال پهلوگیری در بنادر کشور است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر