29 اسفند 1401 - 15:14

آغاز واریز علی الحساب حقوق اسفند فرهنگیان از نیم ساعت قبل/ اختلاف با سازمان برنامه، علت تاخیر

قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود و واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.
کد خبر : ۱۴۸۲۸۳

به گزارش ایبِنا، صادق ستاری‌فرد از تاخیر به وجود امده در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان عذر خواهی کرد و گفت: ما بسیار شرمنده معلمان عزیز و خانواده‌هایشان شدیم.

وی افزود: در اسناد تحولی آموزش و پرورش معلم به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی همواره مطرح بوده و نظام رتبه‌بندی معلمان در سیاست‌های کلی رهبری، سندتحول بنیادین و همینطور شعار‌های انتخاباتی رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.

ستاری‌فرد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، درباره زمان واریز حقوق فرهنگیان نیز گفت: واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

 

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
۰
بیشعور
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
۰
یعنی حقوق اسفند را الان واریز می کنید . اخه چرا سعی می کنید بی عرضه گی خودتان را به رخ دیگران بکشید . بخدا شما نفوذی یا دشمن ملت هستید که فقط دنبال دلسرد کردن ملت از نظامید .
1
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
۰
توجیه الکی
رسول دوستعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
۰
برو خجالت بکش ستاری فر برو بمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
۰
خجالت بکش
کمیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۰
متاسفانه دم عیدی بد جوری حال ما معلمین را گرفتید ما را چندین سال است بچه گیر آورده اید با این رتبه بندی مزخرفتون که عادلانه نیست
می بایست هم وزیر و هم رییس سازمان برنامه و بودجه برکنار شوند بعید است سهوا دچار این خطا شده باشند چگونه دم عید نرم افزار سازمانها و نهادهای دیگر دچارخطا نشدند و حتی پسته و آجیل و رفاهیاتشان هم از دید نرم افزار دور نشد و به حسابشون واریز شد اما فرهنگیان عزیز و صبور اینجور برخورد شود واقعا جای تاسف است
جناب رییس جمهور شما گفتید چک سفید امضا به کسی نداده اید اگر اینگونه است با مسوولین خاطی برخورد جدی نمایید

ما معلمین حقمون این نیست
شش ماه حق التدریس هنوز واریز نشده بازنشستگی و پاداش و...
کجا دارید می روید
ما هم آدمیم
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها