13 فروردين 1402 - 15:10
نماینده مجلس در گفتگو با ایبِنا؛

نتایج اقدامات برای تحقق شعار سال باید در زندگی مردم لمس شود

نتایج اقدامات برای تحقق شعار سال باید در زندگی مردم لمس شود
نماینده مردم اسدآباد گفت: اجرایی شدن عنوان شعار سال جدید باید به گونه‌ای باشد که مردم نتایج آن را در زندگی روزمره خود لمس کنند.
کد خبر : ۱۴۸۳۴۴

کیومرث سرمدی؛ نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر ما از زمان انقلاب چند سال است که عناوین اقتصادی را برای شعار سال انتخاب می‌کنند و شعار مهار تورم و رشد تولید برای سال جدید به معنای این است که اقدامات سال‌های گذشته باید در سال ۱۴۰۲ نتیجه بدهد.

 

وی افزود: عمل به شعار سال نباید به برگزاری و ارائه گزارش‌ها محدود شود و باید به گونه‌ای باشد که مردم نتیجه کاهش تورم و رشد تولید را در زندگی روزمره خود لمس کنند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که سمینار‌ها و نشست‌هایی برای شعار سال برگزار و بودجه‌هایی برای آن هزینه می‌شد که برای تحقق شعار سال فایده‌ای نداشت، ما باید از برگزاری اینگونه نشست‌ها پرهیز کنیم و به جای برگزاری نشست در میدان عمل حاضر شویم و کار را به پیش ببریم.

 

سرمدی خاطرنشان کرد: یکی از کار‌های مهم برای تحقق شعار سال جلوگیری از فساد و تدبیر در انجام امور است که می‌تواند ما را در تحقق شعار سال یاری رساند.

 

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید دستگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر و با انسجام و وحدت کار را به پیش ببرند چرا که در سایه وحدت و همراهی همه دستگاه هاست که ما خواهیم توانست تورم را مهار و رشد و رونق تولید را محقق سازیم.

نویسنده: عباسی مزار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر