08 فروردين 1402 - 18:36

صدور ویزای ۵ ساله در مصر برای جذب توریست

دولت مصر بسته‌ای از اقدامات را برای تسهیل تردد گردشگران خارجی تصویب می‌کند.
کد خبر : ۱۴۸۴۸۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از شبکه المیادین، وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر اعلام کرد گردشگران ایرانی در بدو ورود به فرودگاه‌های جنوب سینا روادید دریافت می‌کنند.

دولت مصر بسته اقداماتی را برای تسهیل تردد گردشگران ورودی خارجی تصویب کرد که شامل تصمیمی برای تسهیل ورود گردشگران ایرانی به این کشور بود.

این تصمیم در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط احمد عیسی وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر برگزار شد، اعلام شد که در آن وی برنامه دولت برای تقویت گردشگری ورودی به مصر را بررسی کرد.

عیسی در این کنفرانس گفت: گردشگران ایرانی در بدو ورود به فرودگاه‌های جنوب سینا در چارچوب کنترل‌ها و شرایط خاص، ویزا دریافت خواهند کرد.

در شرایطی که این وزارتخانه تعیین می‌کند، گردشگر ایرانی که وارد مصر می‌شود در صورتی که به عنوان بخشی از گروه‌های توریستی از همان کشور یا از طریق گروه‌های توریستی سازماندهی شده توسط شرکت‌هایی که از قبل سفر را با طرف مصری هماهنگ می‌کنند، روادید دریافت می‌کند..

وزیر مصر از صدور ویزای چندکاره برای مدت ۵ سال خبر داد و گفت: قرار شد ارزش آن ۷۰۰ دلار باشد و به زودی فعال سازی آن اعلام خواهد شد.

عیسی افزود: گردشگری ورودی به مصر طی دو ماه نخست سال جاری بدون ارائه ارقام سالانه ۳۰ درصد بهبود یافته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها