16 فروردين 1402 - 10:56

هوا گرم می‌شود/ وزش باد شدید در ۲۰ استان

امروز آسمان بیشتر مناطق کشور آفتابی است و فقط در برخی از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : ۱۴۸۶۸۸

به گزارش ایبِنا، سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا ضمن اعلام هوای صاف و آفتابی برای اغلب مناطق کشور، از وزش باد شدید و گرد و خاک در ۲۰ استان از جمله قم، قزوین، سمنان، البرز و تهران خبر داده است.

 

این شرایط امروز (چهارشنبه) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، مرکزی، همدان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

 

فردا (پنجشنبه) نیز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، قم، تهران، اصفهان، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان همین شرایط آب و هوایی را داریم.

 

هواشناسی پیش‌بینی کرده است که در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال وجود دارد.

 

از امروز هم‌چنین دمای هوا در غرب کشور روند افزایشی را آغاز خواهد کرد و به تدریج از سمت غرب به مرکز و سایز نقاط پیشروی می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر