20 فروردين 1402 - 16:02

تبعات بحران بانکی آمریکا برای صرافی بایننس

تبعات بحران بانکی آمریکا برای صرافی بایننس
صرافی ارز‌های دیجیتال بایننس در مدیریت سپرده‌های مشتریان خود با مشکل مواجه است.
کد خبر : ۱۴۸۸۸۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، وال استریت ژورنال اعلام کرد که پلتفرم «بایننس» برای معاملات ارز‌های دیجیتال پس از فروپاشی اخیر تعدادی از بانک‌ها، در توافق با یک بانک در ایالات متحده برای انجام تراکنش‌های خود با مشکلاتی مواجه است.

این روزنامه اضافه کرد که مشتریانش پول خود را در بانک‌های «Signature» و «Silvergate» واریز می‌کردند، اما سقوط این دو بانک باعث ایجاد مشکلاتی برای پلتفرم ارز‌های دیجیتال شد؛ این روزنامه افزود: بایننس از بانک‌ها به عنوان واسطه برای واریز وجوه مشتریان استفاده می‌کند که ارسال یا انتقال این وجوه را دشوار و کند می‌کند.

این پلتفرم به دنبال یافتن بانک‌های جایگزین بود، اما نگرانی در مورد ریسک‌های نظارتی باعث شد این بانک‌ها تمایلی به مقابله با آن نداشته باشند.

گفتنی است که اخیرا نگرانی‌های نقدینگی در بخش بانکی ایالات متحده افزایش یافته است که تهدیدی برای گسترش حوزه بانک‌های مشکل دار است.

مقامات نظارتی اقدامات زیادی را برای اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاران و سپرده گذاران خرد اتخاذ کردند تا یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور را از بحران مالی در امان نگه دارند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر