28 فروردين 1402 - 17:13
کشتی آرای در گفتگو با ایبِنا؛

حباب سکه دوباره افزایش یافت

حباب سکه دوباره افزایش یافت
کارشناس بازار طلا و سکه گفت: حباب سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز با افزایش مواجه شد و به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
کد خبر : ۱۴۹۲۳۴

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به نوسان قیمت جهانی طلا در محدوده ۲۰۰۸ دلار اظهار داشت: امروز قیمت هر اونس نقره ۲۵ دلار و ۴۹ سنت است و قیمت هر اونس پلاتین ۱۰۴۵ دلار و قیمت هر اونس پالادیوم هم ۱۵۲۸ دلار است.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات جزئی نرخ ارز در بازار، در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران گفت: در معاملات امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۳۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نیم سکه به قیمت ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۱۱ میلیون و ۶۵۰  هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۱۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز ۲ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار نیز امروز ۳ میلیون و ۱۲ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز ۳ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۳ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان رسید.  

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز با افزایش مواجه شد و به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر