29 فروردين 1402 - 15:20

بازار‌های مالی در یک نگاه؛ سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

بازار‌های مالی در یک نگاه؛ سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته ۱/۵۸ درصد افزایش یافت و طلا و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.
کد خبر : ۱۴۹۲۷۵

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در این گزارش با رصد بازارهای مالی تغییرات آن‌ها نسبت به روز گذشته و قیمت‌ها در بازار را بررسی می‌کنیم.

 

نرخ دلار امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۲ هزار ۱۶۷ تومان، اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۲۴ تومان و درهم نیز ۱۱ هزار و ۴۸۱ تومان است.

 

نرخ حواله دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان و حواله یورو ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان و همچنین حواله درهم ۱۰ هزار و ۴۳۸ تومان است.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۰/۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به ۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۰/۵ درصد کاهش داشته است. هر انس طلای جهانی در حال حاضر ۲۰۰۵ دلار است که نسبت به دیروز ۰/۱ درصد کاهش یافته است.

 

سکه طرح جدید نیز با کاهش ۱/۱۷ درصدی نسبت به روز گذشته به ۳۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسیده است. نیم سکه هم امروز ۰/۵ درصد افزایش یافته است و به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. ربع سکه در حاضر ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

 

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۵۵ درصد افزایش یافته و به ۲۹ هزار و ۹۸۳ دلار رسیده است.

 

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه نسبت به دیروز ۱/۸۵ درصد رشد کرده و به ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۴۳۵ واحد رسیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر