04 ارديبهشت 1402 - 10:50

آخرین قیمت خودرو‌های داخلی در بازار؛ دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزش جدید در راه است؟

آخرین قیمت خودرو‌های داخلی در بازار؛ دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲  ریزش جدید در راه است؟
رصد قیمت‌های بازار خودرو نشان می‌دهد در آستانه ثبت نام جدید برای خودرو‌های داخلی، این بازار با کاهش قیمت مواجه شده است.
کد خبر : ۱۴۹۴۶۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در این گزارش با رصد معاملات بازار خودرو، محدوده قیمتی برخی از خودرو‌های داخلی پرفروش معامله شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بررسی می‌کنیم. رصد معاملات بازار خودرو نشان می‌دهد در آستانه ثبت‌نام جدید برای خودرو‌های داخلی، بازار این خودرو‌ها با کاهش قیمت مواجه شده است.

رصد معاملات بازار خودرو توسط خبرنگار ایبِنا نشان می‌دهد انواع خودروی داخلی نسبت به هفته‌های گذشته با کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی مواجه شده است.

مدل ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که یکی از خودرو‌های پرطرفدار بازار کشور است، در محدوده قیمتی ۶۰۰ تا ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروی پژو پارس سال LX مدل سال ۱۴۰۱ هم در محدوده قیمتی ۷۲۰ تا ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که این خودرو دو هفته پیش با قیمتی حدود ۷۴۰ میلیون تومان معامله می‌شد و طی هفته گذشته ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.

خودروی تارا دنده‌ای نیز در بازار امروز قیمت ۸۳۰ میلیون تومانی دارد.

قیمت مدل سال ۹۹ پراید ۱۱۱ که در هفته‌های گذشته به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده بود نیز با کاهش قیمت ۱۵ میلیون تومانی به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است.

به گفته فعالان بازار خودرو، با توجه به اینکه در روش جدید، افراد باید مبلغی را در حساب وکالتی خود مسدود کنند، با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام و افزایش فروش خودرو‌ها توسط متقاضیان شرکت در طرح، قیمت خودرو‌ها نیز با کاهش همراه می‌شود. البته کاهش قیمت برای خودرو‌های ارزان قیمت‌تر به نسبت بیش‌تر از خودرو‌ها گران‌تر است، زیرا دارندگان این خودرو‌ها تمایل بیشتری برای فروش خودروی خود دارند.


قیمت سایر خودرو‌های پرفروش داخلی در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

 

آخرین قیمت خودرو‌های داخلی در بازار؛ دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزش جدید در راه است؟

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها