04 ارديبهشت 1402 - 17:00
مدیرعامل ایران خودرو خبر داد؛

زمان تحویل رانا، تارا و هایما

مدیرعامل ایران خودرو از تحویل رانا، تارا و هایما در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تا پایان هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو واگذار می‌شود.
کد خبر : ۱۴۹۵۰۲

علیمردان عظیمی افزود: ناوگان حمل و نقل خودرویی ما امکان ارسال ۲۵ هزار خودرو در یک هفته را ندارد برای همین از مشتریان تقاضا داریم بعد از اعلام محل تحویل خودرو در استان‌هایی که خط تولید دارند نظیر خراسان‏، کرمانشاه، تبریز و شیراز در صورت امکان با مراجعه حضوری خودروی خود را تحویل بگیرند و یک هزینه سفر یک میلیون تومانی دریافت کنند.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودرو‌هایی که اختلاف قیمت کمتری با بازار دارند؛ تقاضای کمتری هم داشتند و ما می‌توانیم آن‌ها را امسال تحویل دهیم. خودرو‌هایی نظیر رانا؛ وانت آریسان؛ تارا و هایما امکان تحویلشان تا پایان امسال وجود دارد.

عظیمی عنوان کرد: فروردین امسال میزان تولید ما نسبت به سال گذشته‏‏ ۶۵ درصد افزایش یافت و تا پایان سال ۹۰۰ هزار دستگاه تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین، ضمن اطمینان بخشی به مشتریان در داشتن فرصت کافی برای واریز وجه خودرو، تاکید کرد: مشتریان عادی طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تا پایان روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و متقاضیان طرح پیش‌فروش عادی و طرح جوانی جمعیت (شامل فوق العاده و پیش فروش) تا ۱۴ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه مورد نظر طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند، مشتریان نگرانی برای ثبت‌نام و واریز وجه نداشته باشند و در مهلت مقرر نسبت به آن اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
۰
دوستان کسی میدونه تکلیف طرح مادران برای اولویت دوم تابستان 1402 که پارس ثبت نام کردن کی اعلان میشه باید چکار کنین خیلی ذهنم مشغول کرده
فیلم و پخش زنده
بیشتر