04 ارديبهشت 1402 - 19:22

مهلت ویرایش ثبت نام خودرو از ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز

متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب نمایند.
کد خبر : ۱۴۹۵۰۸

به گزارش ایبِنا، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیانی که نوبت آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز میتوانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو با ۵ اولویت نسبت به تغییر انتخاب اول خود اقدام کنند.

وی افزود: اگر متقاضی هر ۵ اولویت را انتخاب کند قطعا در سال ۱۴۰۲ میتواند خودروی خود را دریافت کند و برعکس اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب ننماید همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ کماکان برای او ملاک عمل خواهد بود.

قالیباف ادامه داد: کسانی که در سال ۱۴۰۲ نوبت دهی شده اند، اما به دلایلی میخواهند انصراف دهند و در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودروی وزارت صمت شرکت نمایند حتما باید از طرح ابتدایی که ثبت نام کرده اند، انصراف دهند؛ گزینه انصراف برای متقاضیان فعال است.

سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر متقاضیان از طرح ابتدایی تخصیص خودرو انصراف ندهند برای شرکت در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودرو با مشکل مواجه خواهند شد.

برچسب ها: خودرو وزارت صمت
ارسال‌ نظر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
۰
برای بنده خودروی پژو پارس تابستان ۱۴۰۲ درطرح یکپارچه دراومده ولی هیچ پیامی ازایران خودرو نیومده ،دوستان لطفا راهنمایی کنید تکلیف چیست
فیلم و پخش زنده
بیشتر