11 ارديبهشت 1402 - 20:04

روحانی معاون وزیر اقتصاد شد

روحانی معاون وزیر اقتصاد شد
دکتر سید احسان خاندوزی طی حکمی سید علی روحانی را به سمت سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
کد خبر : ۱۴۹۸۰۱

به گزارش ایبِنا، سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی و دکتری تخصص علوم اقتصادی گرایش اقتصاد پولی و بخش عمومی از دانشگاه تهران است.

از سوابق کاری وی می‌توان به مدیر کلی دفتر مطالعات اقتصادی و معاونت پژوهش‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اشاره نمود. تدریس دروس مختلف اقتصادی در دانشگاه‌های مختلف، تالیف چندین کتاب در حوزه سیاستگذاری اقتصادی و ده‌ها عنوان مقاله علمی پژوهشی و گزارش سیاستی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از دیگر عناوین مطرح در سوابق علمی و شغلی سید علی روحانی است.

همچنین کسب مدال طلای المپیاد دانشجویی اقتصاد و نیز کسب عناوین پژوهشگر برتر مرکز پژوهش‌های مجلس و نیز تألیف پژوهش‌های برتر مرکز پژوهش‌ها در سال‌های مختلف در حوزه (اقتصاد مقاومتی) و (آسیب شناسی نظام بانکی) از دیگر مواردی است که در کارنامه علمی سید علی روحانی دیده می‌شود.

پیش از این دکتر سید محمدهادی سبحانیان عهده دار مسوولیت معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد بود که چندی قبل با حکم وزیر اقتصاد به عنوان رییس کل سازمان امور مالیاتی منصوب شد.

 

منبع: شادا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر