13 ارديبهشت 1402 - 21:27

خودروهایی که در بازار امروز کاهش قیمت داشتند

خودروهایی که در بازار امروز کاهش قیمت داشتند
امروز در بازار خودرو رانا پلاس با قیمت ۵۷۹ میلیون تومان (کاهش ۱۷ میلیون تومانی) به فروش رسید.
کد خبر : ۱۴۹۹۴۴

به گزارش خبرنگار ایبنا، از روز ۶ اردیبهشت ماه، موج ریزش قیمت خودرو آغاز شده و پیش بینی کارشناسان و فعالان بازار بر این است که افت قیمت خودرو‌های داخلی با توجه به سیگنال‌های مثبتی که وجود دارد، ادامه پیدا کند.

اخبار مربوط به واردات خودرو‌های کارکرده، ترخیص اولین سری از خودرو‌های وارداتی، افزایش تیراژ تولید و فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو (۱۶ اردیبهشت)، باعث شده از تعداد خریداران خودرو در بازار کاسته شود و متقاضیان خرید کارخانه‌ای را اولویت دهند.

امروز در بازار خودرو رانا پلاس با قیمت ۵۷۹ میلیون تومان (کاهش ۱۷ میلیون تومانی) به فروش رسید این در حالی است که روز سه شنبه قیمت این خودرو ۵۹۶ میلیون تومان بود. پارس سال نیز با کاهش ۱۱ میلیون تومانی ۵۹۲ میلیون تومان شد و این قیمت روز گذشته ۶۰۳ میلیون تومان بود.

۲۰۷ اتومات TU۵ نیز کاهش ۲۷ میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۹۸۸ میلیون تومان رسید و این در شرایطی است که روز گذشته قیمت این خودرو یک میلیارد و ۱۵ میلیون بوده است.

تارا دنده‌ای نیز امروز با حدود قیمتی ۷۹۳ میلیون تومان خرید و فروش شد، این خودرو که کاهش ۲۲ میلیون تومانی داشته روز گذشته ۸۱۵ میلیون تومان بوده است.

خودروی شاهین بیشترین کاهش قیمت را امروز تجربه کرد. این خودرو با کاهش ۳۵ میلیون تومانی با قیمت ۶۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش رسید، شاهین روز گذشته ۶۸۰ میلیون تومان بود.

خودروی کوییک s نیز با ۹ میلیون تومان کاهش در بازار، ۳۸۸ میلیون تومان شد؛ روز گذشته قیمت ارزان‌ترین خودرو بازار، ۳۹۷ میلیون تومان بود.

ارسال‌ نظر
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴
۰
تو رو خدا دیگه لنگر رو ول نکن با حقوق ۱۳ میلیونی من پایه یک هستم ۴ ساله تو جاده ها نخوابیدم ولی هنوز یک ماشین نخریدم ..خیلی قناعت میکنم ولی نمیشه که نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
۰
بازم گرونن باید با قیمت کارخانه یکی بشن تا دس دلال ها کنده بشه وباعث تورم نشن
فیلم و پخش زنده
بیشتر