18 ارديبهشت 1402 - 13:42

قیمت سکه در بازار امروز؛ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزش قیمت در بازار سکه آغاز شد

قیمت سکه در بازار امروز؛ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  ریزش قیمت در بازار سکه آغاز شد
سکه طرح جدید در بازار با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به دو روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۱۵۰۱۱۸

رصد خبرنگار ایبِنا از بازار طلا و سکه نشان از ریزش سنگین قیمت‌ها در این بازار دارد، به طوری‌که قیمت سکه طرح جدید در دو روز گذشته ۳.۰۶ درصد کاهش یافته است و در حالیکه در ۱۷ اردیبهشت در کانال ۳۳ میلیون تومان قرار داشت، امروز به کانال ۳۲ میلیون تومان بازگشته و کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد.

در معاملات امروز دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ سکه طرح جدید با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۰.۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. سکه طرح قدیم نیز با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود که با کاهشی ۵.۰۴ درصدی مواجه شده است.

ربع سکه در معاملات امروز با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود و قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱.۵۹ درصد کاهش یافته است. سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نیم سکه نیز در معاملات امروز قیمت ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی دارد که به ترتیب ۱.۷۳ درصد و ۲.۱۱ درصد با کاهش مواجه شده‌اند.

 

به گفته کارشناسان با توجه به اینکه حباب سکه در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و از چند روز‌ گذشته کاهش حباب‌ها شروع شده است در روز‌های آینده نیز قیمت سکه با کاهش بیشتری مواجه خواهد شد.

 

 

قیمت سکه در بازار امروز؛ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزش سنگین در بازار سکه نیز آغاز شد

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر