25 ارديبهشت 1402 - 07:32

پیش‌بینی بورس امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

پیش‌بینی بورس امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
شاخص کل بازار سرمایه تا نیمه‌های سال جاری رکوردشکنی خواهد کرد و از سقف کانال دو میلیون ۶۰۰ هزار واحدی عبور می‌کند.
کد خبر : ۱۵۰۳۹۷

عرفان کاظم‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: بازار سرمایه احتمالا امروز سبزپوش خواهد بود و تا یک هفته آینده نیز سبزپوش می‌ماند.


این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: در افق میان مدت (در حدود یک تا دو ماه آینده) بازاری خنثی خواهیم داشت و شاخص کل بازار سرمایه بین دو کانال دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود.


این تحلیل گر بازار‌های مالی ابراز داشت: بدون شک بازار سرمایه در بلند مدت روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.


کاظم‌زاده در پایان تاکید کرد: شاخص کل بازار سرمایه تا نیمه‌های سال جاری رکورد شکنی خواهد کرد و سقف کانال فعلی که دو میلیون ۶۰۰ هزار واحدی است را می‌شکند و از آن عبور می‌کند.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۰
آقای عرفان کاظم زاده عزیز ، اگه بخواهیم با توجه به تورم و همچنین افزایش قیمت دلار، یورو، سکه‌، طلا ،خودرو، ملک و .... نسبت به سال ۹۹ حساب کنیم، شاخص کل بورس باید در حال حاضر حداقل بالای ۵ میلیون واحد باشه . ۲ میلیون ۶۰۰ هزار که خیلی رقم بالایی نیست .سال ۹۹ شاخص کل بوده بالای ۲ میلیون واحد و پراید بوده ۶۰ میلیون تومان . اکنون که پراید رسیده به ۳۵۰ میلیون یعنی حدود ۵ برابر ، شاخص کل بورس به نظر شما باید چند برابر شده باشه ؟ قیمت دلار ، یورو ، سکه‌، طلا نیز به همین نحو . قیمت ملک و املاک که دیگه نگو و نپرس .
فیلم و پخش زنده
بیشتر