30 ارديبهشت 1402 - 11:06

ارتقای خدمات سامانه اینماد با تغییر شماره مرکز تماس به ۱۲۴

ارتقای خدمات سامانه اینماد با تغییر شماره مرکز تماس به ۱۲۴
با هدف بهبود خدمات پشتیبانی و تسهیل امور برای کسب‌وکار‌های اینترنتی و عموم مردم، تغییراتی در مرکز تماس سامانه اینماد ایجاد شد.
کد خبر : ۱۵۰۵۸۸

به گزارش ایبِنا و به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، به منظور ارتقای خدمات پشتیبانی، بهبود سطح پاسخگویی و تسهیل امور، از ابتدای خردادماه مرکز تماس سامانه اینماد به سرشماره یکپارچه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل و شماره آن به ۱۲۴ (داخلی ۵) تغییر خواهد یافت. به این ترتیب ضمن افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی مرکز تماس با توجه به قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیرساخت جدید و تغییر ترتیب زیرشاخه‌ها براساس تحلیل فراوانی تماس‌ها در حوزه‌های مختلف، علاوه بر روز‌های شنبه تا چهارشنبه (ساعت ۸ تا ۱۷)، روز پنج‌شنبه (ساعت ۸ تا ۱۴) نیز به روز‌های پاسخگویی اضافه خواهد شد.

به این ترتیب کسب‌وکار‌های اینترنتی و عموم مردم در سراسر کشور بدون نیاز به ورود کد، طی ساعات بیان‌شده در تمامی روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه با شماره‌گیری ۱۲۴ و انتخاب داخلی ۵، می‌توانند در حوزه‌های مختلف شامل ثبت‌نام و اعطای اینماد، پیگیری تیکت و ایمیل، پیگیری اخطار نظارتی و تعلیق، شکایات اینماد و احراز تلفن ثابت خدمات دریافت نمایند.

خرداد سال گذشته نیز طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی در مرکز تتا برگزار می‌شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد که پیش از آن ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ بود، به ساعت ۸ تا ۱۷ افزایش یافته بود.

علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.

شماره مرکز تماس سامانه اینماد (بدون نیاز به ورود کد): ۱۲۴ (داخلی ۵)

نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر