30 ارديبهشت 1402 - 16:58
رییس سازمان بورس:

نقش جریان‌سازی و روایت‌گری اول در بازار سرمایه انکارناپذیر است

نقش جریان‌سازی و روایت‌گری اول در بازار سرمایه انکارناپذیر است
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس اظهار داشت: نقش جریان‌سازی و روایت‌گری اول در بازار سرمایه انکارناپذیر است.
کد خبر : ۱۵۰۶۱۷

به گزارش ایبِنا، «مجید عشقی» با بیان اینکه همیشه روایت اول رخداد‌ها نزد افکار عمومی نهادینه می‌شود، اعلام کرد: این روایت نخست است که همیشه جریان‌ساز بوده و روایت‌های ثانویه رویکردی واکنشی خواهد داشت، در این زمینه روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت می‌توانند سهم به سزایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اعتماد در بین فعالان اقتصادی و بخصوص فعالان بازار سرمایه مهم است، اظهار داشت: صرف نظر از نقش سیاست‌گذاران و مجریان اقتصادی، نحوه بیان ارائه خدمات نیز بخصوص در فضای کسب و کار مهم است و تببین سریع و صحیح خدمات و تصمیمات اقتصادی به جریان اعتمادسازی کمک شایانی خواهد کرد.

عشقی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات خوب و مهمی در این عرصه توسط دولت و سیاست‌گذاران بازار سرمایه و نیز از طریق بکارگیری ابزار‌های نوین مالی و نوآوری صورت گرفته، اما برخی جریان‌های رسانه‌ای با در دست گرفتن روایت اول، اقدامات را به شکل وارونه در جامعه منتقل کرده و شاهد جهت‌دهی‌های گسترده بوده‌ایم.

رئیس سازمان بورس مجددا از همه مسئولان دستگاه‌های تابعه بخصوص استانی وزارت اقتصاد خواست با همدلی و تشریک مساعی در همه حوزه‌های وزارت اقتصاد یاری گر سازمان بورس باشند.

گفتنی است همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با تلاش مرکز روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و با شرکت روابط دستگاه‌های تابعه و استانی در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر