اطلاعات شخصی ایلان ماسک لو رفت

یک کارمند سابق شرکت تسلا ۱۰۰ گیگا بایت از اطلاعات حساس این شرکت را افشا کرده که در این بین اطلاعات شخصی صد‌ها هزار نفر بوده است.
کد خبر : ۱۵۰۹۶۸

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایبِنا، یک افشاگر که قبلاً برای شرکت تسلا کار می‌کرده، ۱۰۰ گیگابایت از اطلاعات حساس این شرکت را افشا کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده حجم زیادی از اطلاعات کارمندان و مشتریان تسلا هم در دسترس عموم قرار گرفته است.

بر همین اساس روزنامه هاندنز بلات آلمان، یک گزارش در این باره منتشر کرده که بر اساس آن مشکلاتی که شرکت تسلا با نرم‌افزار خودران خودروهایش دارد، به احتمال زیاد بسیار بیشتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌شده است.

بحران تازه برای تسلا/ اطلاعات شخصی ایلان ماسک لو رفت

اطلاعات فاش‌شده شامل هزاران شکایت بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ از سوی مشتریان تسلا در آمریکا، اروپا و آسیا است که نگرانی‌های جدی‌ای را در رابطه با ایمنی نرم افزار خودران شرکت تسلا ابراز کرده‌اند.

در این گزارشات به مشکل شتاب گرفتن یا ترمز گرفتن این خودرو‌ها اشاره شده و مشتریان گفته‌اند که این خودرو‌ها به صورت ناگهانی شتاب می‌گیرند و یا ترمز می‌کنند. در این بین برخی از رانندگان توانسته‌اند کنترل خودرو را حفظ کنند، اما برخی دیگر هم با دیگر خودرو‌ها تصادف کرده و یا دیوار برخورد کرده‌اند. البته همین حالا هم شرکت تسلا در مورد عملکرد سامانه کمک راننده خودروهایش از سوی آژانس حمل و نقل جاده‌ای آمریکا تحت بازرسی قرار دارند.

اطلاعات فاش‌شده همچنین شامل اطلاعات مربوط به ۱۰۰ هزار نفر از کارمندان کنونی یا سابق تسلا از جمله اطلاعات خودِ ایلان ماسک است و در برخی موارد هم میزان حقوق، شماره تلفن همراه و ایمیل‌های شخصی کارمندان در کنار برخی اطلاعات محرمانه افراد نیز فاش شده است.

 

منبع: فارس

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر