08 خرداد 1402 - 17:42

بانک‌ها ۱۶۲ هزار میلیارد تومان وام به کارکنانشان دادند

 بانک مرکزی در راستای شفافیت تسهیلات بانکی و اجرای قانون بودجه، جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان آن‌ها را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۵۱۰۸۹

به گزارش ایبِنا، بانک مرکزی در ادامه رویکرد خود مبنی بر شفاف سازی تسهیلات بانکی و همچنین ایفای تکلیف مقرر در مفاد جزء (۵) بند (ح) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور آخرین آمار تسهیلات پرداختی به کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را منتشر کرد.

 

بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی، مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان آن‌ها طبق آخرین آمار به ۱۶۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان رسید.

 

بانک سپه با ۳۰ هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بیشترین مانده تسهیلات و به عبارتی بالاترین تسهیلات پرداختی را به کارکنان خود داشته است. در ادامه بانک ملی با ۲۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۶۹۳ میلین تومان و بانک صادرات ۱۷ هزار و ۱۴۳ میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان در رده بعدی بالاترین مانده تسهیلات پرداختی بانک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

 

بانک مشترک ایران و ونزوئلا با ۵۵ هزار و ۷۰ میلیارد تومان، بانک قرض الحسنه رسالت با ۱۳۹ هزار و ۹۰ میلیارد تومان کمترین مانده تسهیلات پرداختی به کارکنان و سهامداران خود داشته‌اند.

 

بانک‌ها ۱۶۲ هزار میلیارد تومان وام به کارکنانشان دادند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر