تکنولوژی جدید ارسال تصاویر با کیفیت بالا در واتس اپ

تکنولوژی جدید ارسال تصاویر با کیفیت بالا در واتس اپ
واتس اپ به کاربرانش اجازه می‌دهد تا تصاویر را با کیفیت بالا HD ارسال کنند.
کد خبر : ۱۵۱۵۲۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، بر اساس آنچه که در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن در آیفون و اندروید رصد شده است، واتس اپ در حال حاضر در حال آزمایش قابلیت ارسال تصاویر درون برنامه با کیفیت بالا HD است.

ویژگی جدید با هدف بهبود تجربه اشتراک‌گذاری عکس ها از طریق واتس اپ است و در حال حاضر در برخی از کاربران نسخه بتا این اپلیکیشن ظاهر شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده در اپلیکیشن، گزینه ارسال تصاویر با کیفیت HD در هنگام انتخاب یک تصویر بزرگ برای ارسال، مانند تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی، در رابط کاربری در پنجره اشتراک‌گذاری تصویر ظاهر می‌شود.

العربیه دات نت اعلام کرد که کاربر دو گزینه خواهد داشت، یا تصویر را با کیفیت استاندارد "فشرده" که گزینه پیش فرض است ارسال کند یا کیفیت HD را انتخاب کند تا اپلیکیشن تصویر را در ابعاد بزرگتر و کیفیت بهتر از حد معمول ارسال کند.

به طور پیش فرض، برنامه واتس اپ تصاویر را با کیفیت استاندارد و فشرده ارسال می کند، زیرا این امر تضمین می کند که آنها به سرعت ارسال و دریافت می شوند، اما تصاویر با کیفیت پایین تری ارسال می شوند و برخی از جزئیات آنها از بین می رود، که باعث می شود بسیاری از کاربران به برنامه های جایگزین متوسل شوند.

واتس اپ روی تصویر علامت HD زده است تا گیرنده تصویر بداند که با کیفیت بالاتری ارسال شده است و تشخیص آن در مکالمه آسانتر است.
لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر فقط به ارسال تصاویر در داخل مکالمه محدود می شود و در هنگام اشتراک گذاری تصاویر در قسمت وضعیت ها و یا هنگام ارسال کلیپ های ویدئویی در دسترس نیست، زیرا واتس اپ در همه موارد آنها را فشرده می کند.

قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت بالا HD مدتی در واتس اپ آزمایش می شود تا در آپدیت بعدی برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

اپلیکیشن واتس اپ اجازه ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را نمی دهد مگر اینکه به صورت فایل ارسال شوند، همانطور که در اپلیکیشن رقیب تلگرام نیز وجود دارد. البته می توان از روش های جایگزین ، مانند آپلود تصاویر در یک سرویس ذخیره سازی ابری - مانند Google Drive - و سپس به اشتراک گذاری آنها استفاده کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر