20 خرداد 1402 - 16:16

تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو از ابتدای تیر

تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران‌خودرو به دلیل اعمال استاندارد‌های اجباری، نصب آپشن‌ها و امکانات جدید و تغییرات فنی اعلام شد.
کد خبر : ۱۵۱۶۱۱

به گزارش ایبِنا، سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با اعلام این خبر افزود: این قیمت‌ها به هیچ عنوان جدید نیستند، بلکه اصلاحیه‌ای بر نرخ‌ها به دلیل تغییرات اجباری و اختیاری محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده است.

وی بیان‌داشت: با توجه به لزوم رعایت استاندارد‌های ۸۵گانه از سوی خودروسازان، ایران‌خودرو محصولات خود را با رعایت این استاندارد‌ها و در برخی موارد اعمال تغییرات فنی و همچنین نصب آپشن‌ها و امکانات جدید ارائه کرد که در ۲۵ محصول منجر به افزایش قیمت و در سه محصول منجر به کاهش قیمت شده است.

دادجوی توکلی خاطرنشان‌کرد: این قیمت‌ها از ابتدای تیر اعمال خواهد شد.

برپایه این گزارش، مطابق جدول یاد شده خودروی دنا توربوشارژ جوانان با افزایش ۴۶ میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در بین محصولات این گروه صنعتی داشته است.

پس از آن، تارا اتوماتیک V۴ رشد ۳۴ میلیون تومانی، پژو ۲۰۷ دنده دستی ۶ سرعته پانوراما رشد ۲۶ میلیون تومانی و پژو پارس با موتور TU۵ رشد ۱۸ میلیون تومانی داشته‌اند.

همچنین مطابق این جدول سه محصول نیز کاهش قیمت داشتند که به ترتیب، بیشترین افت قیمت مربوط به دنا پلاس رینگ فولادی- اکسل کاسه‌ای با ۴۳.۸ میلیون تومان بوده است و پس از آن پژو ۲۰۷ دنده دستی با موتور TU۳ به میزان ۱۰.۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده دستی با کاهش ۶ میلیون تومانی بوده است.


تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو از ابتدای تیر

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر