راه اندازی خطوط هوایی "ریاض ایرلاینز" در عربستان سعودی

راه اندازی خطوط هوایی  ریاض ایرلاینز  در عربستان سعودی
«ریاض ایرلاینز» برای اولین بار در حریم هوایی عربستان سعودی پرواز کرد.
کد خبر : ۱۵۱۷۷۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، هوانوردی ریاض از طراحی هویت بصری و دسته اول طراحی بیرونی ناوگان هواپیما‌های خود به شرط اعلام طرح دوم در آینده نزدیک خبر داد.

مراسم افتتاح این خط هوایی هویت بصری و رونمایی از طراحی بیرونی هواپیمای بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض برگزار شد.

در مراسم رونمایی هواپیما در ارتفاع کم در آسمان پایتخت پرواز کرد و از برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی ریاض مانند منطقه مالی ملک عبدالله (KAFD)، بلوار و برخی برج‌های واقع در مرکز شهر عبور کرد و ساکنان ریاض توانستند اولین دسته از طراحی منحصر به فرد ناوگان جدید ناوگان هوایی را ببینند که آسمان پایتخت را به رنگ‌های سبز یشمی تزئین کرده بود.

پس از این جشن ملی، این هواپیما به عنوان بخشی از شرکت در پنجاه و چهارمین نمایشگاه هوایی پاریس که از روز دوشنبه ۱۹ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌شود، برای نمایش هویت خطوط هوایی ریاض برای اولین بار در سطح بین المللی به پاریس منتقل می‌شود.

شرکت هواپیمایی جدید، "ریاض ایر" با استفاده از جدیدترین فناوری‌های دیجیتالی که آینده هوانوردی و سفر را بازتعریف می‌کند، سطح جدیدی از تجربه برای مهمانان سفر ارائه می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر