24 خرداد 1402 - 07:56
در گفتگو با ایبِنا بررسی شد؛

پیش‌بینی بورس امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

پیش‌بینی بورس امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
معاملات امروز (چهار شنبه ۲۴ خرداد) بازار سرمایه متعادل خواهد بود، یعنی امروز نه بازار منفی سنگین و نه رشد شارپی را خواهیم داشت.
کد خبر : ۱۵۱۷۹۰

مصطفی چرمگر، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به روز متعادل بازار سرمایه، گفت: اگر درآمد‌های دلاری شرکت‌های صادراتی افزایش یابد و این سهم‌ها محصولات خود را با نرخ بالاتری به فروش برسانند، موجب خواهد شد تا هفته آینده شاخص کل بازار سرمایه روند صعودی را طی کند.


این تحلیل گر بازار‌های مالی ابراز داشت: با فرض محقق شدن شرایط مساعد برای سهم‌های دلاری، شاخص کل به زودی کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را خواهد دید.


این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به این که نرخ دلار در بازار غیر رسمی به زیر ۵۰ هزار تومان رسیده است، احتمال کاهش بیشتر نرخ دلار در بازار غیر رسمی وجود دارد، در این شرایط سهام‌های دلاری ریزش خواهند کرد، در نتیجه کلیت بازار سهام قرمزپوش خواهد شد.


وی افزود: در هفته آینده با فرض کاهش نرخ ارز در بازار غیر رسمی، شاخص کل بازار سهام تا کانال دو میلیون و ۵۰ هزار واحد افت خواهد کرد.


این فعال بازار سرمایه ابراز داشت: برای مدت دو ماه آینده، یعنی تا آخر مرداد ماه، شاخص کل بین دو محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود.


چرمگر در پایان تاکید کرد: در تیر ماه و مرداد ماه به احتمال ۹۰ درصد قطعی برق گسترده شرکت‌های فولادی و شرکت‌های سیمانی را خواهیم داشت، در این شرایط نمی‌توان انتظار رشد بازار سهام را داشت.

 

در جدول زیر معاملات دو هفته گذشته بازار سهام را مشاهده می کنید.

 

 

پیش‌بینی بورس امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر