27 خرداد 1402 - 20:08

بورس تهران و فرابورس ایران عضو هیئت مدیره «فیاس» شدند

بورس تهران و فرابورس ایران عضو هیئت مدیره «فیاس» شدند
در سی وهفتمین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس‌های اروپایی - آسیایی بورس تهران و فرابورس ایران هیات‌مدیره این فدراسیون انتخاب شدند.
کد خبر : ۱۵۱۹۳۵

به گزارش ایبِنا، در پایان روز نخست سی وهفتمین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس‌های اروپایی - آسیایی (FEAS)، بورس‌هایی شامل فرابورس ایران، بورس تهران، بورس قزاقستان، بورس بخارست، بورس اردن، بورس فلسطین، بورس آتن، بورس مسقط و بورس ارمنستان به عنوان اعضای هیات‌مدیره این فدراسیون انتخاب شدند.


پس از انتخاب اعضای هیات‌مدیره، در این جلسه رئیس هیات‌مدیره، رئیس کمیته‌کاری و کمیته حسابرسی نیز تعیین شدند.


به این ترتیب بورس بخارست به عنوان رئیس هیات‌مدیره فیاس و مدیرعامل بورس قزاقستان به عنوان رئیس کمیته‌کاری برگزیده شدند.  
همچنین در این رویداد صورت‌های مالی سال ۲۰۲۲ و برنامه‌های آتی فیاس بررسی شده و به تصویب رسید.


پس از اجلاس عمومی، در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه نیز همایش سالانه فیاس با حضور ده‌ها نماینده از بورس‌ها و نهاد‌های بازار سرمایه منطقه و فعالان بین‌المللی برگزار شد.


طی این رویداد در روز پنجشنبه بیش از ۴۰ نماینده از بورس‌ها، نهاد‌های مالی و فعالان بازار‌های منطقه‌ای در قالب پنل‌های مختلف درخصوص توسعه فرایند‌های پیش از معاملات، عملیات و پس از معاملات به سخنرانی پرداختند.


در این نشست دو روزه همچنین مهم‌ترین رویداد‌های جاری و رویکرد‌های آتی بازار‌های جهانی توسط حاضرین بررسی شد. از سوی دیگر در بخش اعلام برترین کارگزاری‌های منطقه، شرکت‌های کارگزاری آگاه، کاریزما و مفید جوایزی را از آن خود کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر