وال استریت ژورنال؛

افزایش بی‌خانمان‌ها در آمریکا به دنبال رشد قیمت مسکن

افزایش بی‌خانمان‌ها در آمریکا به دنبال رشد قیمت مسکن
وال استریت ژورنال گزارش داد که تعداد افراد بی‌خانمان در خیابان‌ها و پناهگاه‌های ایالات متحده آمریکا به طرز چشمگیری افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۵۱۹۹۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از تحقیقی درباره افزایش گسترده تعداد بی خانمان ها در خیابان ها و پناهگاه ها در سراسر ایالات متحده در سال جاری خبر داد.

 

بررسی وال استریت ژورنال از داده‌های سراسر کشور نشان داد که با پایان یافتن حمایت‌های دوران همه‌گیری و افزایش هزینه‌های مسکن، تعداد بی‌خانمان‌ها اتفاق نسبت به سال‌های اخیر بیشتر شده است.

 

این روزنامه داده‌های ۱۵۰ نهاد را بررسی کرد که تعداد افراد بی خانمان را در مناطق مختلف از شهر‌ها تا کل ایالت‌ها محاسبه می‌کند. بیش از ۱۰۰ مکان در اوایل سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش یافته اند و تعداد آن‌ها در مجموع نشان می‌دهد که ایالات متحده می‌تواند در خصوص افزایش آمار آواره‌ها حتی افزایش شدیدتری نسبت به سال‌های اخیر داشته باشد.

 

آمار بی خانمان‌ها در بسیاری از کلانشهر‌های اصلی که تاکنون داده‌ها را گزارش کرده اند از جمله: شیکاگو، میامی، بوستون و فینیکس افزایش یافته است.

 

این افزایش‌ها بر چیزی تاکید می‌کند که طرفداران بی خانمان‌ها از آن به عنوان فشار ناشی از افزایش هزینه‌های مسکن و پایان حفاظت موقت در دوران همه گیری کرونا نام می‌برند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر