سالانه ۲۰۰۰۰۰ آمریکایی به دلیل فقر مالی می‌میرند

سالانه ۲۰۰۰۰۰ آمریکایی به دلیل فقر مالی می‌میرند
سالانه هزاران نفر در ایالات متحده به دلیل زندگی بدون منابع کافی، از دست دادن خانه و نیاز‌های زندگی جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر : ۱۵۲۰۱۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، نرخ فقر در ایالات متحده در حال افزایش است و نگران کننده می‌شود، زیرا مطالعه‌ای که مجله آمریکایی "نیوزویک" در آن مشارکت داشته است نشان می‌دهد تعداد مرگ و میر آمریکایی‌ها در نتیجه فقر به حدود ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.


مجله آمریکایی «نیوزویک» در گزارشی اعلام کرد: براساس مطالعه اخیر، ایالات متحده از «بی عدالتی خودساخته» در مورد فقر رنج می‌برد، زیرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند، در حالی که هزاران نفر که بدون منابع کافی زندگی می‌کنند هر ساله در ایالات متحده آمریکا می‌میرند.

تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که مرگ ۱۸۳۰۰۰ آمریکایی ۱۵ ساله و بالاتر تنها در سال ۲۰۱۹ را می‌توان به فقر نسبت داد، که این فقر زمانی ایجاد می‌شود که درآمد سرانه کمتر از ۵۰ درصد درآمد متوسط در ایالات متحده باشد.

در سال ۲۰۱۹ متوسط درآمد خانوار آمریکایی ۶۹۵۶۰ دلار بود و اداره سرشماری ایالات متحده در همان سال تخمین زد که حدود ۳۴ میلیون آمریکایی که ۱۰.۵ درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند، در فقر زندگی می‌کنند.

فقر همچنان یک مشکل بزرگ در ایالات متحده است، زیرا نظرسنجی نیوزویک که با مشارکت شرکت تحقیقاتی و نظرسنجی Redfield & Wilton Strategies انجام شد، نشان داد که این کشور از فقر بسیار بیشتر از کشور‌های دیگر با سطح ثروت توزیع شده مشابه رنج می‌برد.


همچنین، ۲۱ درصد از آمریکایی‌هایی که به این نظرسنجی پاسخ دادند اظهار داشتند که از شغل اصلی خود به اندازه کافی برای پرداخت قبوض یا حفظ استاندارد زندگی خانواده خود درآمد کسب نمی‌کنند، در حالی که ۵۲ درصد در چندین شغل کار می‌کنند تا هزینه‌های روزانه زندگی را تامین کنند.

گروه سنی که بیشترین درصد افراد در نظرسنجی را شامل می‌شود که بیش از یک شغل را انجام می‌دهند، بین ۳۵ تا ۴۴ سال است که ۷۷ درصد از شرکت کنندگان در چندین شغل کار می‌کنند.

نیوزویک تأیید کرد که سطح فقر در ایالات متحده نتیجه مستقیم سیاست‌های اجتماعی ضعیفی است که توسط دولت دنبال می‌شود که نتیجه مستقیم کم کاری بازیگران سیاسی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر