ایلان ماسک با نخست وزیر هند دیدار کرد

ایلان ماسک با نخست وزیر هند دیدار کرد
ایلان ماسک اعلام کرد با نخست وزیر هند که در حال سفر به آمریکا است، در مورد "سرمایه گذاری‌ عمده" احتمالی در هند گفتگو کرده است.
کد خبر : ۱۵۲۱۰۵

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، مالک و مدیر عامل تسلا گفت که نارندرا مودی نخست وزیر هند "ما را تحت فشار قرار می‌دهد تا سرمایه گذاری‌های بزرگی در هند انجام دهیم، کاری که ما قصد انجام آن را داریم و در تلاش هستیم تا زمان مناسبی را برای آن تعیین کنیم. "

دهلی نو در چند سال گذشته در‌های خود را به روی سرمایه گذاران و شرکت‌های بزرگ جهانی از جمله غول‌های فناوری مانند گوگل و اپل باز کرده است.

از زمان شیوع اپیدمی کرونا، بسیاری از شرکت‌ها با هدف کاهش وابستگی خود به زنجیره‌های تامین چین و استفاده از بازار بزرگ داخلی این کشور جنوب آسیا، حضور خود را در هند گسترش داده‌اند.

مودی که اندکی پس از ورود ماسک به ایالات متحده در نیویورک با وی ملاقات کرد، گفت که این دیدار "شگفت انگیز" بود.

مودی پیش از میزبانی یک شام دولتی در کاخ سفید در توییتی نوشت: ما گفتگو‌های چندوجهی در مورد موضوعاتی از انرژی گرفته تا معنویت داشتیم.

ماسک گفت که او "تحسین کننده" مودی است و افزود: "من در واقع بیش از هر کشور بزرگی در جهان درباره آینده امیدوارکننده هند هیجان زده هستم. "

گفتنی است که ماسک با پرسش‌هایی از سوی فعالان در توییتر مواجه شد که او را متهم به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های هند برای حذف پست‌های انتقادی از دولت این کشور کرده اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر