قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲/ قیمت طلا پس از نوسانات هیجانی فروکش کرد

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲  قیمت طلا پس از نوسانات هیجانی فروکش کرد
قیمت طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز بازار طلا ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.
کد خبر : ۱۵۲۲۱۷

بر اساس رصد خبرنگار ایبِنا از بازار طلا و سکه، هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲، با قیمت ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۰.۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۳ میلیون و ۹۳ هزار تومان رسیده و نسبت به روز قبل با ۰.۳۰ درصد افزایش همراه شده است.

 

انس طلا در حالیکه معاملات جهانی در روز تعطیل خود به سر می‌برند در آخرین معامله روز شنبه ۱۹۲۱ دلار ثبت شده است. مظنه تهران طلا نیز با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومانی معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۰.۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

قیمت طلا روز گذشته در اثر انتشار اخبار کاذب به یکباره با نوسانات غیرمنطقی مواجه شد و به کانال‌های بالاتر رفت اما پس از اینکه عدم صحت اخبار فاش شد در معاملات امروز روند کاهشی را در پیش گرفته و به سرعت در حال بازگشت به سطح قیمتی قبل است. برخی کارشناسان علت این افزایش قیمت را ناشی از اثرپذیری بالای بازار از اخبار می‌دانند و برخی نیز اشاره می‌کنند که با توجه به اینکه اخبار نادرست در ساعات پایانی معاملات دیروز منتشر شد افزایش قیمت‌ها ناشی از قیمت‌سازی دلالان برای نوسان‌گیری بوده و بر اساس معاملات واقعی انجام شده نبوده، بنابراین امروز شاهد این هستیم که قیمت‌ها به سرعت به سطح قبلی خود بازمی‌گردد.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر