قیمت بیت کوین ۰.۵ درصد افزایش یافت

قیمت بیت کوین ۰.۵ درصد افزایش یافت
قیمت بیت کوین ۰.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به حدود ۳۰۴۵۰ دلار رسیده است.
کد خبر : ۱۵۲۴۰۹

به گزارش ایبِنا به نقل از بارونز، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه در بحبوحه خوشبینی نسبت به تصویب ایجاد یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس برای بیت کوین افزایش یافت. اطلاعات اقتصادی آمریکا که قرار است امروز منتشر شود هم احتمالاً عامل دیگری برای بالا رفتن دوباره قیمت این ارز مجازی خواهد بود.


قیمت بیت کوین ۰.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به حدود ۳۰۴۵۰ دلار رسیده است. بیت کوین هفته گذشته و پس ازدرخواست شرکت بلاک‌راک برای ایجاد یک صندوق ETF بیت کوین از مرز ۳۰ هزار دلار فراتر رفت و در همین محدوده باقی مانده است.

درخواست شرکت بلاک‌راک قیمت بیت کوین رابین ۳۰ تا ۳۱ هزار دلار ثابت نگه داشته است و به نظر می‌رسد می‌تواند تمایل به خرید این ارز مجازی را یک بار دیگر افزایش دهد.


عامل دیگر برای بهبود وضعیت سرمایه‌های مجازی انتشار شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در آمریکا در ماه مه خواهد بود. فدرال رزرو آمریکا معمولاً از این شاخص برای محاسبه تورم استفاده می‌کند. این اطلاعات احتمالاً متوسط شاخص سهام صنعتی داوجونز و قیمت بیت کوین را بالا خواهد برد.


سیاست بالا بردن نرخ بهره که فدرال رزرو آمریکا از مارس ۲۰۲۲ برای مقابله با تورم در پیش گرفته باعث کاهش ارزش بیت کوین و سایر سرمایه‌های مخاطره آمیز بوده است؛ بنابراین افزایش اخیر قیمت ارز‌های مجازی نتیجه خوشبینی نسبت به پایان این سیاست است. بانک مرکزی آمریکا برای اولین بار نرخ بهره را در ماه جاری میلادی ثابت نگه داشته، اما مقامات فدرال رزرو اعلام کرده‌اند احتمالاً نرخ بهره را باز هم در سال جاری افزایش خواهند داد تا تورم مهار شود.


قیمت اتر، دومین ارز مجازی بزرگ دنیا، تقریباً ثابت و در حدود ۱۸۵۰ دلار است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر