شرکت‌های بیمه قربانی ناآرامی‌های فرانسه

شرکت‌های بیمه قربانی ناآرامی‌های فرانسه
هزینه شورش‌های اخیر در فرانسه که احتمالاً بیشتر از رویداد‌های مشابه قبلی خواهد بود؛ چقدر است؟
کد خبر : ۱۵۲۶۹۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، در گزارشی در روزنامه فرانسوی "لوموند" آمده است که پس از ناآرامی‌های اخیر فرانسه، بخش بیمه باید منتظر پرداخت صورت حساب هنگفتی باشد.

این گزارش می‌افزاید که این هزینه احتمالاً بیشتر از رویداد‌های مشابه قبلی است که این امر را به تورم بالا و تعداد زیاد خسارات نسبت می‌دهد.

این گزارش خاطرنشان کرد: اغتشاشات در سال ۲۰۰۵ برای شرکت‌های بیمه ۲۰۵ میلیون یورو هزینه داشته است در حالی که صورتحساب جنبش جلیقه زرد‌ها حدود ۲۴۹ میلیون یورو بوده است.

در این گزارش از زبان فلورانس لوستمن، رئیس فدراسیون شرکت‌های بیمه در فرانسه، بیان شده است که هزینه ۵۸۰۰ ادعای اولیه برای غرامت اعلام شده تاکنون بالغ بر ۲۸۰ میلیون یورو است.

این گزارش حاکی از آن است که به گفته شرکت «اسمکل» که متخصص در تأمین امنیت جوامع محلی است، اولین برآورد‌ها از خساراتی که پوشش داده خواهد شد ممکن است به حدود ۱۰۰ میلیون یورو برسد در حالی که در سال ۲۰۰۵ کمتر از ۳۰ میلیون یورو بود.

پاتریک بلانچارد، مدیر کل این شرکت می‌گوید: در آن زمان خسارت عمدتاً مربوط به خودرو‌ها بود و به همین دلیل خسارات بسیار کمتر بود، اما امروز عمدتاً با آتش سوزی در ساختمان‌های اداری سروکار داریم و خسارت‌ها خیلی سریع در حال افزایش است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر