14 مرداد 1402 - 08:09

بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است

بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است
مدیرعامل بانک صادرات ایران از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۵۳۶۰۲

به گزارش ایبِنا، مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.

سید ضیاء ایمانی اظهار کرد: خدمت‌رسانی و فروش ارز به زائران اربعین حسینی با هماهنگی با بانک مرکزی و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال گذشته در بانک صادرات ایران انجام خواهد یافت. برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات ارزی زودتر آغاز شده و سعی داریم در تمامی شعب ارزی در سراسر کشور، این خدمات ارائه شود. علاوه بر این، صرافی سپهر نیز آمادگی کافی برای ارائه این خدمت دارد. از این رو تلاش می‌کنیم بهتر از سال گذشته خدمات ارزی به زائران اربعین ارائه شود ضمن اینکه منتظر سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی هستیم.

ایمانی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲۸ شعبه و باجه ارزی در ۳۱ استان کشور به مدت ۱۸ روز به صورت یکسره و ۳۶ شعبه ارزی به صورت کشیک در روز‌های تعطیل به زائران خدمات ارزی ارائه دادند، افزود: صرافی سپهر نیز با تجهیز چهار شعبه خود در شهر‌های تهران، اصفهان، یزد و شیراز به این خدمت‌رسانی ملحق شدند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران از فروش نزدیک به ۳ میلیون دلار آمریکا و ۷۸۰ میلیون دینار عراق به زائران اربعین در سال گذشته خبر داد و افزود: فروش ارز اربعین در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان‌غربی و کردستان با خدمات ویژه‌ای به زوار اربعین ارائه شد به نحوی که در این استان‌ها از ۱۴ دستگاه خودپرداز سیار نیز استفاده شد.

ایمانی اظهار کرد: بانک صادرات ایران با ۶۳۵ دستگاه خودپرداز فعال و ثبت بیش از پنج میلیون و ۱۹۱ هزار تراکنش، بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال خدمات ریالی به زائران اربعین ارائه داده است.

وی همچنین از پرداخت ۲۲۵۸ میلیارد ریال تسهیلات در دو مرحله به ۴۸ هزار نفر از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این بانک علاوه بر ارائه خدمات ارزی، با برپایی موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در تهران و نقاط مرزی مهران، خسروی و شلمچه خدمات رفاهی و فرهنگی ارزشمندی به زائران داشته و در سال جاری نیز این خدمات با تمهیدات مناسب‌تری همراه خواهد بود. ​

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر