صعود دوباره بیت‌کوین

صعود دوباره بیت‌کوین
بیت‌کوین با کاهش رتبه اعتباری بانک‌های آمریکایی رشد دو درصدی ثبت کرد.
کد خبر : ۱۵۳۷۶۳

به گزارش ایبِنا به نقل از اکونومیک، پس از اینکه سرویس سرمایه‌گذاران مودیز، رتبه تعدادی از بانک‌های تجاری ایالات‌متحده را کاهش داد، بیت‌کوین بیش از دو درصد افزایش یافت.

مودیز به چندین بانک دیگر نیز هشدار داد که ممکن است سرنوشت مشابه بانک‌های در معرض خطر در انتظار آن‌ها باشد.

اگر چه این اقدام عمدتا بر وام‌دهندگان کوچکتر و متوسط تاثیر گذاشت، اما برخی از بانک‌های بزرگ در وال استریت نیز ظاهرا به دلیل ترس از تکرار بحرانی که در اوایل سال جاری بخش بانکداری تجاری را تکان داد، متحمل ضرر شدند.

بعد از انتشار این مورد، بیت‌کوین ۱.۸۶ درصد رشد کرد و به ۲۹هزار و۷۲۲ دلار رسید و اتر با ۱.۳۳ درصد افزایش به ۱۸۵۲ دلار در ساعت یک و ۳۸ دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۵۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۹۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۴ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۶۷ میلیارد دلار است که ۱۳.۵۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۷۲ میلیارد دلار است که ۷.۴۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۴.۶۶میلیارد دلار است که ۹۴.۵۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر