دوئل ایلان ماسک با مارک زاکربرگ کجاست؟

دوئل ایلان ماسک با مارک زاکربرگ کجاست؟
سران غول‌های رقیب X و «متا» در مورد امکان رویارویی در یک مبارزه ویدئویی در هنر‌های رزمی ترکیبی MMA بحث کردند.
کد خبر : ۱۵۳۸۶۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الاهرام، ایلان ماسک اعلام کرد که ممکن است "دوئل" احتمالی که با مارک زاکربرگ، رئیس شبکه "متا" در مورد آن صحبت کرده بود، در ایتالیا برگزار شود، در حالی که دولت ایتالیا وجود گفتگو در مورد یک "رویداد خیریه" را تأیید کرد.

در پایان ماه ژوئن، سران غول‌های رقیب X (توئیتر سابق) و "متا" در مورد امکان رویارویی با یکدیگر در یک مبارزه ویدئویی در هنر‌های رزمی ترکیبی MMA بحث کردند.

در حالی که چند روز پیش صحبت‌هایی در مورد ۵ مرداد به عنوان تاریخ احتمالی این رویارویی مطرح شده بود.

ایلان ماسک در پلتفرم X خود نوشت: «همه چیز، در محدوده دوربین، شبیه آنچه در دوران روم باستان اتفاق می‌افتاد، خواهد بود، بنابراین هیچ چیز مدرنی در مورد آن وجود ندارد».

وی خاطرنشان کرد: «دوئل» توسط دو شبکه رقیب انجام خواهد شد.

ماسک افزود: من با نخست وزیر ایتالیا و وزیر فرهنگ صحبت کردم. آن‌ها رضایت خود را برای برگزاری رویداد در یک مکان استثنایی اعلام کردند. او در نامه دوم، خود را با نام "گلادیاتور" معرفی کرد.


به نوبه خود، جنارو سانجولیانو وزیر فرهنگ ایتالیا گفت که با ایلان ماسک درباره سازماندهی یک "رویداد خیریه بزرگ که تاریخ را تداعی می‌کند" گفتگو کرده است.

او اشاره کرد که این رویداد بالقوه "در رم سازماندهی نخواهد شد"، همانطور که ایلان ماسک در پایان ماه ژوئن اشاره کرد، احتمال دوئل در کولوسئوم را رد کرد.

این وزیر افزود که مبلغ جمع آوری شده از این رویداد، که "میلیون‌ها یورو" تخمین زده می‌شود، به دو بیمارستان کودکان ایتالیا اهدا خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که از این فرصت برای "ترویج تاریخ خود" استفاده کند.

ایلان ماسک در پلتفرمی که سال گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید، گفت: "همه چیز نشان دهنده قدردانی از گذشته و حال ایتالیا خواهد بود. "

این دو غول فناوری سال‌ها بر سر دیدگاه‌های متضاد خود نسبت به جهان، از سیاست گرفته تا هوش مصنوعی، با هم مشکل داشتند. اما رویارویی بین آن‌ها با راه اندازی "تریدز" که رقیب مستقیم توییتر به حساب می‌آمد توسط مارک زاکربرگ و گروه "متا" که مالک فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ است از اوایل ماه گذشته بیشتر شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر