بمب ساعتی بیت‌کوین روشن شده است؟

بمب ساعتی بیت‌کوین روشن شده است؟
تحلیلگر حوزه رمزارز‌های دیجیتال می‌گوید که بمب ساعتی بیت‌کوین نشانه‌ای از انفجار تاریخی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۵۳۹۴۰

به گزارش ایبِنا، یک تحلیلگر کریپتو اعلام کرد که بیت‌کوین در حال گذراندن دوره بی‌ثباتی کم یا مرحله فشرده‌سازی است و در نهایت منجر به انفجاری تاریخی خواهد شد.

وی افزود: بیت‌کوین به سادگی در حال تثبیتی است که باید صعودی تلقی شود. او همچنین پستی از تحلیلگر ارز دیجیتال تکدو به اشتراک گذاشت که می‌گوید نمودار سه هفته‌ای این ارز دیجیتال به سطوح فشرده‌سازی نزدیک می‌شود که قبلا نشان دهنده شروع بازار‌های صعودی از سال ۲۰۱۲ بود.

هفته گذشته نیز، یکی دیگر از تحلیلگران ارز‌های دیجیتال، تون‌ویز پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین تا زمانی که سطح پشتیبانی ۲۸ هزار دلار را نقض نکند، روند صعودی خواهد داشت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۷۳ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۴۴ میلیارد دلار است که ۳۸.۷۵ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۲۸ میلیارد دلار است که ۱۰.۱۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۰.۹ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر