30 مرداد 1402 - 17:39
به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران اربعین؛

سقف برداشت وجه از خودپرداز استان‌های مرزی ۵۰۰ هزار تومان شد

سقف برداشت وجه از خودپرداز استان‌های مرزی ۵۰۰ هزار تومان شد
سقف برداشت وجه نقد روزانه از خودپرداز‌ها در ۵ استان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق از ۱ تا ۲۵ شهریور به ۵ میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر : ۱۵۴۲۲۳

مصطفی قمری وفا؛ مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا؛ گفت: با توجه به فرا رسیدن مراسم اربعین حسینی و لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران محترم، بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد که ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای افرایش کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های کشیک در استان‌های آذربایجان غربی کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق نسبت به تمهید اقدامات فنی لازم جهت افزایش سقف برداشت نقدی روزانه از خودپرداز‌های ثابت و سیار آن بانک «صرفا» مستقر در مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌ها مزبور تا سقف مبلغ ۵ میلیون ریال در هر روز از تاریخ ۱ شهریور لغایت ۲۵ شهریور به صورت درون بانکی و شتابی اقدام کنند.

 

قمری وفا افزود: بانک‌ها موظف اند متناسب با میزان حضور زائران در مراسم پیش‌رو، نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین به موقع اسکناس و ایران چک مورد نیاز و پول‌گذاری مناسب دستگاه‌های هدف، اقدام لازم را انجام دهند.

 

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی در پایان تاکید کرد: فعالیت باجه‌های سیار/ موقت جدید منوط به اخذ تاییده‌های امنیتی و حفاظتی از فراجا خواهد بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر