04 شهريور 1402 - 16:22
در گفت‌وگو با ایبِنا مطرح شد؛

نقش تسهیلات بانکی در رشد صنایع تولیدی/ برای تقویت صادرات به کمک دولت نیاز است

نقش تسهیلات بانکی در رشد صنایع تولیدی  برای تقویت صادرات به کمک دولت نیاز است
یک فعال اقتصادی معتقد است صنایع تولیدی می‌توانند با تسهیلات بانکی رشد خوبی را تجربه کنند.
کد خبر : ۱۵۴۲۵۸

رضا مُطلبی‌کاشانی، مالک تک ماکارون، در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا، اظهار کرد: کیفیت محصولات ما در سطح بالایی قرار دارد، به همین دلیل موفق شده ایم محصولاتمان را به ۲۷ کشور صادر کنیم.


وی گفت: برنامه ما این است که ۲۰ تا ۲۵ درصد از ظرفیت تولید را به صادرات اختصاص دهیم و با درآمد‌های ارزی که بدست می‌آوریم مواد اولیه و قطعات یدکی وارد کنیم تا به نوعی صادرات در قبال واردات انجام دهیم.


مُطلبی‌کاشانی افزود: ما نیاز به کمک دولت داریم تا با کشور‌های صاحب تکنولوژی رقابت کنیم.


این فعال اقتصادی بیان داشت: به دلیل تحریم‌ها هزینه صادرات ما بیشتر از سایر کشور‌هاست و دولت باید در این زمینه به ما کمک کند تا محصولات را به قیمت مناسب صادر و از این طریق درآمد‌های ارزی خود را بیشتر کنیم، در این شرایط ارز حاصل از صادرات را هم به داخل کشور منتقل کرده تا هم به شرکت و هم به کشور کمک کنیم.


وی ابراز داشت: ما منتظر کمک‌های دولت هستیم تا راه را برای صادرات بیشتر باز کند که کشور‌های بیشتری را برای مقاصد صادراتی شناسایی کنیم. ضمن اینکه برای افزایش صادرات در تلاش هستیم تا کیفیت تولیدات را بهبود ببخشیم تا میزان صادرات را بیشتر کنیم.


مُطلبی‌کاشانی در پایان تاکید کرد: صنایع تولیدی می‌توانند با تسهیلات بانکی رشد کنند. ما نیز در گذشته با تسهیلاتی که از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌ایم، موفق شده ایم تا به رشد بیشتری دست یابیم که امیدواریم همکاری ما با بانک صنعت و معدن همچنان ادامه دار باشد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر