08 شهريور 1402 - 16:10

فروش ارز اربعین به ۱۴۰ هزار نفر توسط شعب پست بانک در هفته اول

فروش ارز اربعین به ۱۴۰ هزار نفر توسط شعب پست بانک در هفته اول
از زمان شروع فروش ارز در شعب پست بانک تا سوم شهریور ماه، به ۱۴۰ هزار نفر ارز اربعین به مبلغ ۲۸ میلیارد دینار عراق فروخته شده است.
کد خبر : ۱۵۴۶۱۷

به گزارش ایبِنا، شیری افزود: پست بانک ایران تمهیدات ویژه‌ای برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال ۱۴۰۲ اتخاذ کرده است و در این رابطه نسبت به فعال سازی ۹۸۵ شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران اقدام کرده است.


مدیر عامل پست بانک ایران اظهار کرد: در این رابطه ۷۱۵ باجه روستایی بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین تعیین شده که با توجه به گستره جغرافیایی حضور آن‌ها دسترسی و سهولت بیشتری برای زائران جهت خرید ارز ایجاد شده است.


شیری در ادامه تاکید کرد: تمامی ۹۸۵ شعبه و باجه پست بانک ایران در روز‌های تعطیل نیز به صورت کشیک فعال بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده و برای خرید ارز نیازی به افتتاح و یا داشتن حساب نیست.


وی افزود: فروش ارز به زائرین بالای ۵ سال و به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار عراق تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۴ ادامه خواهد داشت و سرپرستان خانوار با در دست داشتن کلیه مدارک هویتی خود و اعضای خانوار می‌توانند نسبت به خرید ارز اربعین اعضای خانوار خود (همسر و فرزندان) از نزدیک‌ترین شعبه شهری و باجه روستایی تعیین‌شده اقدام کنند.


شیری تاکید کرد: فروش ارز تنها به زائرانی انجام خواهد شد که در سامانه سماح ثبت‌نام و مجوز خرید ارز (کد پیگیری مربوط) را دریافت کرده‌اند. مدارک مورد نیاز برای مراجعه به بانک و دریافت اسکناس دینار عراق، ارایه اصل کارت ملی و گذرنامه (یا برگه تردد اربعین) معتبر زائر است.


مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه فروش ارز به زائرین محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند، گفت: زائران و هموطنان محترم برای کسب اطلاع از شعب و باجه‌های منتخب پست بانک ایران برای فروش ارز اربعین به آدرس: https://www.postbank.ir/arbaein مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر