24 شهريور 1402 - 17:38

امکان خرید اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شد

امکان خرید اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شد
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فراهم شدن امکان خرید برخط مردم در طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.
کد خبر : ۱۵۵۱۳۳

به گزارش ایبِنا، علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه میز اقتصاد گفت: هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکو‌ها افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در خرید اینترنتی هم در صورت هزینه کرد ۲۰۰ هزار تومان از یارانه برای خرید ۱۱ قلم، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به شخص مشمول تعلق می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امکان عرضه لبنیات سنتی و اقلام به صورت فله در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است، گفت: هم‌اکنون طرح کالابرگ الکترونیکی دهک‌های اول تا پنجم درآمدی را شامل می‌شود.

گفتنی است؛ استفاده از کالابرگ الکترونیک کاملا داوطلبانه و اختیاری است و خانوار‌ها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه اعتبار خود را برای خرید کالابرگ اختصاص بدهند. چنانچه تمایل به خرید کالابرگ نبود همچون گذشته افراد می‌توانند از یارانه نقدی خود استفاده کنند.

در این طرح قیمت کالا‌ها بر اساس نرخ شهریور سال ۱۴۰۱ عرضه می‌شود و دولت طبق سبد کالای مشخص شده مابه‌التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند از طریق سامانه «شما» به نشانی https://shoma.sfara.ir و نصب اپلیکیشن شما از وجود فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های متصل به طرح و نزدیک به محل سکونتشان با خبر و با شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر