افزایش درآمد کارگران در روسیه

افزایش درآمد کارگران در روسیه
رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد در ماه جولای میزان درآمد کارگران بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر : ۱۵۵۳۶۸

به گزارش ایبِنا به نقل از بیزنس، پوتین خواستار برگزاری جلسه هیات رئیسه شورای دولتی در مورد توسعه بازار کار در روسیه شد. وی بیان کرد که ما باید از این روند حمایت و آن را پایدار کنیم. برای دستیابی به این هدف، دولت باید به افراد در هر سنی کمک کند تا حرفه‌ای‌تر، واجد شرایط و در نتیجه رقابتی‌تر در بازار کار شوند.

رئیس دولت وظیفه‌ای را برای دولت تعیین کرد که در دهه آینده روسیه را به یک اقتصاد با دستمزد بالا تبدیل کند؛ پیامی که وی در اوایل سال جاری در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ ارائه کرد.

به گفته رئیس‌جمهور روسیه، الزامات جدیدی در سیستم آموزش حرفه‌ای روسیه، در افزایش بهره‌وری نیروی کار، ازجمله اتوماتیک‌سازی و مدیریت جدید همچنین برای مکان‌های کاری و شرایط کاری به روز وجود دارد.

در ماه آوریل، پوتین افزایش درآمد واقعی برای روس‌ها و بهبود رفاه آنان را به‌عنوان وظیفه شماره یک دولت معرفی کرد.

وی همچنین گفت: پیش‌بینی می‌شود دستمزد واقعی در سال ۲۰۲۳ تا پنج درصد و درآمد قابل تصرف تا سه درصد افزایش یابد. این رشد به کاهش تورم نسبت داده می‌شود.

در اوایل این ماه، رهبر روسیه گفت تولید ناخالص داخلی این کشور بار دیگر به سطحی رسیده که قبل از آغاز تحریم‌های مرتبط با اوکراین بود همچنین ایجاد شرایط برای رشد پایدار و بلندمدت بیشتر، مهم است.

 

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر